ديجيتال ماركتينگ
کلیدواژه تحقیقی برای سایت را چگونه پیدا کنیم؟

کلیدواژه تحقیق چیست؟


تحقیقات کلمه کلیدی فرایندی است که طی آن می توانید اصطلاحاتی را که افراد برای دستیابی به یک هدف خاص در موتورهای جستجو استفاده می کنند پیدا کنید. تحقیقات کلمات کلیدی می تواند س theالاتی را که افراد از موتورهای جستجو می پرسند ، محبوبیت این سوالات ، دشواری رتبه بندی و غیره را نشان دهد. این اطلاعات به شما در ایجاد محتوای مناسب کمک می کند.


چگونه می توانم یک کلمه کلیدی خاص را در گوگل جستجو کنم؟


تحقیقات کلمات کلیدی بینش ارزشمندی را در مورد آنچه مخاطبان شما در Google به دنبال آن هستند ارائه می دهد. دانستن این موضوع می تواند به استراتژی محتوای شما و همچنین استراتژی بازاریابی شما کمک شایانی کند. با این حال ، ممکن است کلمه کلیدی به اندازه ای که فکر می کنید برای SEO مهم نباشد.


ما دائماً می شنویم که SEO در 10 سال گذشته چقدر تغییر کرده است و چگونه کلمات کلیدی جزئی به بسیاری از سایت ها کمک کرده است تا در گوگل رتبه بالاتری داشته باشند.


این تا حدی صادق است ؛ به گفته یک متخصص سئو ، استفاده نکردن از کلمات کلیدی مورد نظر کاربران مهمترین عامل در رتبه بندی سایت نیست. هدف اصلی بیشتر در مورد کلمه کلیدی است و اینکه آیا محتوای ارزشمندی برای آن وجود دارد.


با این حال ، این بدان معنا نیست که تحقیقات کلمات کلیدی منسوخ شده است. کمی توضیح می دهیم:


تحقیقات کلمات کلیدی نشان می دهد که مردم به چه چیزی علاقه مند هستند و این موضوعات برای مخاطبان شما چقدر محبوب است ، به شرطی که از ابزارهای SEO مناسب استفاده کنید. با تحقیق در مورد کلمات کلیدی خود ، می توانید دریابید که ماهانه تعداد زیادی جستجو در سایت شما شامل چه موضوعاتی می شود.


هنگامی که درخواست مناسب برای دامنه خود را پیدا کردید (کلماتی که کاربران اغلب آنها را جستجو می کنند) ، می توانید به راحتی محتوای مرتبط ایجاد کرده و کاربران را به سایت خود هدایت کنید.



چگونه می توانیم کلمات کلیدی را مطابق با استراتژی SEO وب سایت خود انجام دهیم؟


در این بخش ، به بررسی چگونگی بهبود استراتژی سئو سایت خود با تحقیق مناسب در مورد کلمات کلیدی و تطبیق محتوای سایت خود با کلمات کلیدی مورد نظر بسیاری از کاربران می پردازیم.


چگونه می توانیم کلمات کلیدی را مطابق با استراتژی SEO وب سایت خود انجام دهیم؟


مرحله 1. لیستی از موضوعات مهم مربوط به صنعت خود را انتخاب کنید.


5 تا 10 موضوعی را که می دانید برای تجارت شما مهم هستند انتخاب کنید ، سپس موضوعات و کلمات کلیدی آن موضوعات کلی را توضیح دهید.


اگر شما یک وبلاگ نویس معمولی هستید ، می توانید از این کلمات برای نوشتن موضوعات جدید برای وبلاگ خود استفاده کنید. خود را جای مخاطبان خود بگذارید ؛ مخاطبان هدف شما به دنبال چه موضوعاتی هستند؟ به عنوان مثال ، اگر شما شرکتی مانند HubSpot بودید ، احتمالاً کاربران به دنبال محتوای بازاریابی از سایت شما بازدید می کردند. در چنین مواردی ، موضوعات اصلی و کلی سایت عبارت بودند از:


  • بازاریابی ورودی (21 هزار)
  • وبلاگ (19 هزار)
  • بازاریابی ایمیلی (30،000)
  • نسل پیشرو (17K)
  • سئو (214 هزار)
  • بازاریابی رسانه های اجتماعی (71K)
  • تجزیه و تحلیل بازاریابی (6.2K)
  • اتوماسیون بازاریابی (8.5K)


آیا این اعداد را در پرانتز سمت راست هر کلمه کلیدی می بینید؟ این اعداد نشان دهنده جستجوهای ماهانه است. این داده ها به شما امکان می دهد اهمیت این موضوعات را برای مخاطبان خود بسنجید و همچنین تعدادی زیرمجموعه مختلف برای یک کلمه کلیدی موفق ایجاد کنید. اگر می خواهید درباره این عناوین فرعی بیشتر بدانید ، به مرحله 2 بروید.


مرحله 2. چند کلمه کلیدی برای هر موضوع پیدا کنید


اکنون که چند موضوع کلیدی دارید که می خواهید روی آنها تمرکز کنید ، وقت آن است که چند کلمه کلیدی در آن دسته بندی ها تعریف کنید. اینها کلمات کلیدی هستند که به نظر شما برای رتبه بندی در SERP (صفحات نتایج موتورهای جستجو) مهم هستند زیرا مشتری مورد نظر بیشتر احتمال دارد آن کلمات کلیدی را جستجو کند.


به عنوان مثال ، ما آخرین موضوع ، اتوماسیون بازاریابی را انتخاب کرده و به دنبال کلمات کلیدی هستیم که کاربران بتوانند آنها را جستجو کنند. این کلمات می توانند عبارتند از:


  1. ابزارهای اتوماسیون بازاریابی
  2. نحوه استفاده از نرم افزار اتوماسیون بازاریابی
  3. اتوماسیون بازاریابی چیست؟
  4. چگونه می توانم بفهمم که به نرم افزار اتوماسیون بازاریابی نیاز دارم؟
  5. اتوماسیون بازاریابی ایمیلی
  6. بهترین ابزارهای اتوماسیون

و….


هدف از این مرحله جمع آوری لیست نهایی کلمات کلیدی شما نیست. شما فقط می خواهید به چیزی برسید که فکر می کنید مشتریان بالقوه شما می توانند از آن برای یافتن محتوای مربوط به آن موضوع استفاده کنند.


 


اگرچه گوگل هر روز تعداد بیشتری از کلمات کلیدی را رمزگذاری می کند ، اما یکی دیگر از راه های هوشمند برای جستجوی کلمات کلیدی این است که دریابید کدام کلمات در سایت شما رتبه بندی می شوند.


برای انجام این کار ، شما به نرم افزار تجزیه و تحلیل سایت مانند Google Analytics یا Search Console احتیاج دارید که می تواند ترافیک سایت شما را ردیابی کرده و نحوه ورود کاربران به سایت شما را ببیند. منابع ترافیک سایت خود را مرور کنید و به بخش ترافیک معمولی نگاهی دقیق بیندازید تا کلمات کلیدی را که افراد را به سایت شما هدایت می کند مشخص کنید.


این کار را آنقدر تمرین کنید تا بتوانید آن را متقاعد کننده و مطمئن بیان کنید.


(0) نظر
برچسب ها :
X